Sunday, January 28, 2007

از ارشیو وبلاگ قبلی

خبر برای همکاران پزشک
چند روز پیش یکی از اساتید که ظاهرا وبلاگ من رو می خونه به من ایمیل زد وخواست این خبر رو تو وبلاگم بذلرم من هم این ایمیل
رو عینا اینجا برای اطلاع همکارا می ذارم:من متخصص طب اورژانس و عضو هیئت علمی طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم در تاریخ 18 خرداد 85 ساعت 8 صبح سمینار یک روزه تازه های احیا در تالار امام بیمارستان امام برگزار میشود که برای کلیه متخصصین و پزشکان عمومی 4 امتیاز بازآموزی دارد. با توجه به تغییرات جدید پروتوکول های احیا لازم به بازگویی آن می باشد.درخواست من آن است که از طریق سایت شما این مطلب به اطلاع عموم رسانده شود.با تشکر از همکاری شماامیر نجاتی--
من وکتاب
چند مدتی بود از خودم ننوشته بودم اخه مدتیه گیر دادم به دیدن فیلم وخوندن کتاب .این مدت اکثر کتابهایی که خوندم از پائولو کوییلو بودن مثل دوشیزه پریم وشیطان/ مکتوب/سفر به دشت ستارگان (زیارت جاده سانتیاگو)/دیدار با فرشتگان(والکریها)/وکوه پنجم الانم که اخرین کتابش رو که مدتی تو ایران اجازه چاپ نمی دادن به اسم زهیر دارم می خونم فعلا اوایل کتاب هستم تو این کتاب بتی رو که از شخصیت پائولو کوئیلو تو کتا بهای دیگش برام ساخته بودم شکسته می شه تو اون کتابها ادم حس وحال دیگه ای داشت کتا بهایی تو مایه های روانشناسی عرفانی بودن ولی تو زهیر ظاهرا نویسنده از دغدغه های شخصی وسرگردونی هاش به عنوان یه فرد تقریبا عادی جامعه می گه برخلاف کتابهای دیگه که ادم پشت نوشته های کتاب یه ادم متفاوت می بینه که تو عالم عرفان و علوم ماورایی هست .قبلا هم از پائولو کوئیلو کتابهایی خونده بودم مثل ورونیکا و کیمیاگر .به هر حال از نوشته هاش خوشم میاد نوشته هاش به نوعی منو یاد نوشته های هرمان هسه و کتاب های گرگ بیابون ودمیان میندازه بعد از تموم کردن زهیر بازم اینجا در مورد کتاب می نویسم.کتابهای دیگه ای هم خوندم مثل واقعیاتی از انقلاب کبیر فرانسه .کلا هر بار من به یه سری خاص کتاب گیر میدم قبلا هم کتابهایی در مورد انقلاب روسیه و بر چیده شدن تزارها وخاندان رومانف خونده بودم یه مدت هم که گیر داده بودم به کتابهایی در مورد خاندان پهلوی .یه سری فیلم هم دیدم مثل فیلم پرنده خارزار که 6 تا سی دی بود وبا این فیلم هم کلی حال کردم. فیلم منطقه مرگ رو هم دیدم که بازسازی ضعیفی از یه فیلم قدیمی تر که مدتی قبل از شبکه 4 پخش شد.بقیه فیلم هام زیاد جالب نبودن که بخوام راجع به اونا صحبت کنم.چند روز قبل سیستمم دچار حمله اسپای ویر ها شد وتمام برنامه هام رو از کار انداخت و تمام فیلمها وشو ها وبرنامه ها وکتابهایی رو که دانلود کرده بودم پاک شد .که تا چندروز حالم گرفته بود.تا بعد.

1 comment:

Anonymous said...

سلام .
ممنن كه دعوت كردي
جالب بود در مورد اين نويسنده
منم كاراشو دوس دارم.
اين روزا كم پيدا ميشه كسايي كه به
كتاب و كتاب خوني علاقه داشته باشن
منتظر خبر بعديت هستم
افتابي باشه اسمون دلت

راستي تو اصلا به وبلاگ من سر ميزني ؟