Saturday, January 6, 2007

ديگه نوبره والا

امروز که خواستم وارد مديريت وبلاگم تو پرشين بلاگ بشم ديدم که نام کاربريم رومسدودکردن اين مدت که وبلاگم فيلتر شده بود کم اعصابم خورد بود حالا اينم اضافه شد من اصلا واردخطوط قرمز تا جايي که يادمه نشده بودم با يک ف ي ل ت ر ش ک ن سعي کردم وبلاگم رو باز کنم که ديدم بله پرشين بلاگ پيغام ميده که وبلاگ مورد نظر به علت رعايت نکردن توافقنامه پرشين بلاگ مسدود شد کاش تو اين مدت ارشيوم رو منتقل مي کردملعنت به اين مملکت با اين قوانين مزخرفش کثافتا اخه به چه گناهي وبلاگ من رو مسدود کردين سر سپرده هاي اطلاعاتي پرشين بلاگ.
حالا پشيمونم از اينکه چرا زودتر حرف دوستاي مجازي رو گوش نکردم واز پرشين بلاگ لعنتي بيرون نيامدم دلم واسه خودم مي سوزه ارشيوم هم باطل شد!

2 comments:

Anonymous said...

سلام دوست عزیز . واقعا این کار پرشین بلاگ گیج کننده هست . حالا به وبلاگ مدیران سایت برو و باهاشون یه ارتباطی برقرار کن شاید بتونن به حال آرشیوت یه فکری بکنن .
راستی من لینک این وبلاگ رو در وبلاگم قرار دادم .

Anonymous said...

man vaghean baraie in kotah fekran motasefam ke weblogeto masdod va name karbarito masdod kardan
kash kami dideshono baz mikardan
ama to nabaiad maios ya khaste beshi doste khobam