Sunday, February 4, 2007

mp4player!!


دیشب کشیک بودم امروز صبح هم تو رشت کلاس باز اموزی که از مهرماه ثبت نام کرده بودم داشتم قرار بود اونجاسهیل رو هم ببینم چون او
ن هم کلاس داشت امروز.مدتی بود فکر خرید یه ام پیفورپلیرتو سرم افتاده بود کلی تو اینترنت مدل های مختلف رو بالا پایین کرده بودم و تا پدر پول بی زبون رو در نمی اوردم دست بردار نبودم خلاصه امروز مهمترین کاری که داشتم خرید همین یه قلم جنس بود تصمیم داشتم اول تا 70 تومن بخرم ولی سقفم رو 100 تومن گذاشته بودم امروز صبح زود از محل کارکه شب قبل کشیک بودم راه افتادم برای رشت و تو این هوای طوفانی رسیدم سر کلاس .سهیل تو کلاس نشسته بود منم پهلوش نشستم و شروع به حرف زدن کردم بدون اینکه حتی یک کلمه از لکچر اساتید رو گوش بدم از اونجایی هم که تا حالا نشده من تو یه کلاس بشینم و بخاطر صحبت سر کلاس مورد تذکر قرار نگیرم امروز هم با تذکر مسوول جلسه که گفت صدات بیش از حد بلنده امروز هم از این قاعده مستثنی نشدم کمی که نشستیم به سهیل گفتم بریم بیرون از کلاس تا من برم بازار وخریدم رو انجام بدم تا دوباره من خودمو ضایع نکردم پا شدیم رفتیم بیرون وتو خیابئنا گشتیم وبعد کلی گشتن و ماجراهای خرید اخرش یه دستگاه 150 تومنی خریدم وپول بی زبون رو حروم کردم و دوباره برگشتیم که بریم سر کلاس .تو این کلاسها یه برگه به هر شرکت کننده می دن که حکم حضور در جلسه رو دارن واخر جلسه هم با تحویل برگه مدرک وامتیاز مربوطه رو تحویل میگیرن.ماهم خودمونو به محل کلاس رسوندیم و خواستیم درسالن امفی تئاتر رو باز کنیم که فهمیدیم بله بچه نیست وجا تره وکلاس تموم شده وهمه رفتن ودرهم قفله!!منو داری کلی از سهیل خجالت کشیدم اخه بنده خدا برای شرکت تو کلاس پول داده بود وقتش رو گرفته بود ولی به خاطر من از امتیازش افتاد به ساختمون مرکزی مراجعه کردیم تابا رییس اموزش صحبت کنیم که گفت مسوولین جلسه امروز نمیان وشما دوباره تماس بگیرین تا ببینیم چه میشه کرد بیچاره سهیل دنبال کردن موضوع هم افتاد گردن اون.اینم از کلاس رفتن امروز ما.
حالا که می بینم دستگاهی که خریدم با وجود اینکه گرونترین جنس موجود رو گرفتم نیاز هام رو برطرف نمی کنه و بدجور دلم رو زد اخه مثلا کتابهای الکترونیک رو نمی خونه دوربینش هم خیلی ضعیفه 1/3 مگا پیکسل که در برابر دوربین دیجیتال من که 4 سال قبل خریدم و3/1 مگا پیکسل هست مزخرفه تازه موبایلم هم دور بین داره نمی دونم چرا اینقدر اصرار داشتم ام پی فور پلیر ی که می خرم دوربین داشته باشه در حالیکه دوربین دیجیتالم و موبایلم نیاز به عکس برداریم رو رفع می کنه تازه الان فهمیدم که فرمت پخش تصویرم هم فقط یه فرمت خاص هست دنبال جنسی هم بودم که رم هم بهش بخوره در حالیکه دستگاههایی هم امروز دیدم که 2 گیگ حافظه ثابت داشتن وقیمتشون فقط 80 تومن بود در حالیکه دستگاه من 512 مگا بایت حافظه اصلی داره وفقط تا 1 گیگ قابل ارتقا هست.تنها حسن دستگاهم اینه که ورودی و خروجی تی وی داره و احتمالا میشه از وسایل صوتی تصویری چیزی ضبط کرد در حالیکه اکثر جنس ها با قیمت 110 تومن فقط خروجی تی وی دارن.
خلاصه امروز بد جوری توذوقم خورد وکلی ضرر کردم کاش یکی از این موبایل های جدید می خریدم حالا احتمالا برنامه بعدیم برای به فاک دادن جیبم خرید موبایله .نمی دونم چرا اینقدر به وسایل صوتی تصویری علاقه دارم همین چند ماه پیش بود که یه ال سی دی برای ماشینم خریدم در حالیکه اصلا تو ماشین ازش استفاده نمی کنم ولی خوب شب های کشیک با اون تلویزیون نگاه می کنم یا به دیسکمن وصلش میکنم و فیلم می بینم.خسته شدم از بس تایپ کردم بابا .تا بعد!!!

3 comments:

Anonymous said...

سلام
منم عاشق تکنولوژیها هستم!و عاشق در گوشی صحبت کردن تو کلاسها!ممنون بابت تبریک

mayra said...

كار شما تنها نيست تا اونجا كه من ميدونم اكثر آقايون علاقه وافري به وسايل صوتي و تصويري دارند هر چند امروزه با اومدن موبايلهاي متنوع خانومها نيز از اين قاعده مستثنا نيستن.

Anonymous said...

غير از تحقيق توسط اينترنت ،‌سوال از كساني كه وسيله مورد نظر را خريده و استفاده كرده‌اند مفيدتر است.