Tuesday, February 20, 2007

گیلان و احمدی نزاد

امروز صبح تو مرکز بهداشت شهرمون واسمون کارگاه تنظیم خانواده گذاشته بودن که تا ظهر طول کشید بعد از کلاس برای انجام کار اداری که داشتم راهی رشت شدم که اکثر خیابون های رشت رو پلیس بسته بود مجبور شدم کلی ...وز پیچ شم تا خودمو به نزدیک اداره مربوطه که از قضا درست روبروی ورزشگاه عضدی که محل سخنرانی رییس جمهور بود برسونم خلاصه مجبورشدم ملوس رو (اتول من برای من حکم ملوس رو داره واسه گل مراد) تو یکی از کوچه های فرعی پارک کنم و پیاده برم اداره.کلی جمعیت اون دور وبر بود که راه رفتن رو مشکل می کرد والله در عجبم از کار این ملت نه اون مسخره کردن ها و انتقاد هاشون از کارهای احمدی نزاد نه اون استقبال کردنشون .راستش کار به درست یا غلط بودن کارها وسیاست های احمدی نزاد ندارم (چون نمی خوام بازم وبلاگم .....بشه) ولی دلم واسه احمدی نزاد که می خواد واسه این ملت کار کنه می سوزه!!
خلاصه کارم رو انجام دادم و سوار ملوس شدم وخودمو به خیابون اصلی شدم که ظاهراسخنرانی احمدی نزاد تموم شد وتو خیابون اصلی که بودم راه بندون شد کنار ملوس یه جی ال ایکس البالویی با 2 تا هلو مونده بود مدتی اونجا ایست کرده بودیم که متوجه شدم که پشت ماشینی که شرحش رو گفتم یه اخونده که ظاهرا هم سید بود با یک من ریش بور تو ماشین نشسته و رفته تو نخ این هلو ها .هی خواستم خودمو نگه دارم نشد شیشه رو پایین دادم و به دختره گفتم حاجی اون عقب داره زاغتونو می زنه مواظب باشین بنده خدا دختره که متوجه حرفم نشده بود اشاره کرد که چی می گی من که خجالت می کشیدم با اشاره دست گفتم هیچی ولش اخه روم نشد (روت نشد یا عرضه نداشتی یه متلک بگی) بیچاره دختره فکر کنم رو سرش شاخ سبز شده بود ترافیک که برطرف شد حاجی رو دیدم که دنبال جی ال ایکس البالویی می رفت!!!
مدتی پیش موسی چنبه بهم گفت که پول تلفنش این دفعه زیاد اومده در حالیکه اونقدر ها بیشتر از قبل با اینترنت کار نکرده.امروز بهم زنگ زد وقتی داشتم چرت میزدم اخه همش خروس بی محله و چرتم رو خراب کردوقتی گفت که از مکالماتم پرینت گرفتم و توش مکالمه با هلند هم داشتم دیگه پشت تلفن داشتم می ترکیدم از خنده .بیچاره موسی قیافش دیدن داشت موقعی که پرینت رو دیده بود.مدتیه گیر داده بود که به من اینترنت یاد بده امروز اب پاکی رو رو دستش ریختم گفتم اخه به تو با ای کیو زیر 20(ای کیو عقب ماندگی ذهنی شدید) چی یاد بدم!!

9 comments:

نگاهی نو said...

bebinammmmmmm in AKHONDHAAAAAaa mageh del va gholveh nadaran :) khob digeh vaghti halaleh ke 4 ta zan dashteh bashan va 400 ta ham sigheh konam janammmmmmmmm shoma ke AZAB OGHLI hasti inghadeh hasodi nakon janammmmmmmmmmm

.
khosh bashi va shokhi bod

نگاهی نو said...

400 sigheh konannnnnn ,,,,, eshtebah typi bod khoda be dorrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

راست و حسینی اش را بخواهی ما هم از کار این ملت سر در نیاوردیم

Anonymous said...

manam mondam heiraaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!

Anonymous said...

ممنون از لینک همکار .

Anonymous said...

mage akhunda del nadaran?

Anonymous said...

چی بگم : اما اینکه اتومبیلتان مثل ملوس گل مراد برایتان عزیز است جالب بود ...

نگاهی نو said...

salam yek soali azaton daram
.
CHetor shoma bedoneh inke poste tazehei bedin dar liste dostane man hamisheh nafar aval meishinn???????? va on ham setareh dar ???????
NAKONEH AALAKIIII PINK MIKONIN
:)

Anonymous said...

سلام بر دكتر خان گل دوست عزيز و بسيار گرامي .
ممنون از لطف بي كرانتان .
مباركه
چشم اما طول ميكشه
لذت بردن از اونچه كه داريد را فراموش نكنيد بخصوص تندرستي كه بزرگترين ثروت‌هاست
به همه با صداي بلند سلام كنيد