Thursday, February 8, 2007

افتخارات گرگ بيابون(از ارشيو وبلاگ قبلي)


این روزا تو وبلاگستان مد شده که هر کسی از خودش وافتخاراتش بگه من هم که احساس مهم بودن می کنم وحس وظیفه شناسیم گل کرده تصمیم گرفتم بیش از این ملت رو از شناخت خودم محروم نکنم که در محرومیت نگه داشتن ملت اونم تو ماه مبارک رمضان گناهی بس بزرگ ونابخشودنی ست :-متولد شب چهارشنبه سوری-گرفتن صفرکله گنده در کلاس دوم ابتدایی به علت تقلب در املای یک کلمه-کم کردن روی دانش اموزان بد انضباط به عنوان مبصر کلاس با زمین زدن انها وبه خاک انداختن دانش اموزان خاطی در پشت حیاط مدرسه با اندام نه چندان رشید-اخراج از کلاس عربی به علت خندیدن با صدای بلند-اخراج از کلاس قران به علت بی محلی به دبیر مربوطه اول دبیرستان-اخراج از کلاس دینی توسط همان معلم مورد بالا در چهارم دبیرستان-گرفتن نمره 20 در درس دینی در امتحان صحنه چهارم دبیرستان به خاطر دهن کجی به معلم مربوطه در حالی که نمره ثلث اول ودوم رو به خاطر لجبازی با من 15 داده بود-انجام بازی فوتبال با اراذل 74 گیلان در کلاس فیزیولوزی علیرغم تدابیر امنیتی استاد مربوطه-داشتن خنده های معروف با صدای بلند در کلاسهای دانشکده وشناسایی از روی صدای خنده توسط بر وبچز اعم از دختر وپسر در دانشگاه-بودن مشاور عالی وبانک اطلاعاتی118 برای بر وبچز عاشق دانشکده در اکثر ورودی ها-معروفیت به لقب اواکس ومیلاد نت در دانشکده به خاطر داشتن فایل های اطلاعاتی دانشجو ها واساتید دانشگاه-به هم رسانیدن چندین زوج جوان در دانشکده با وجود عذب اوقلی بودن خودم تا زمان حال-داشتن ریش مدل لنگری 2 سال قبل از مدشدن وهمه گیر شدن (احتمالا بقیه ملت از من تقلید کردن)-رفاقت با همه جنس افراد در دانشگاه از بچه خلافها تا افراد بوق و جغد مانند علیرضا..... دارنده سایت معروف یک ....-دارنده موبایل با شماره رند از 8سال قبل که بیشتر وسیله ارتباطی دوستان وزیدهاشون جهت ایجاد دوستیها وگذاشتن قرار ملاقات بود تا وسیله ارتباطی برای خودم-دیدن جمشید شاه محمدی هنرپیشه در رامسر ومجید صالحی درکنار مجموعه تئاترشهر تهران ورد شدن از کنار انها-رفتن به دوره اموزشی بسیج به همراه بقیه پسرهای 74درشهررشت جهت گرفتن کارت سبز بدون داشتن سابقه بسیج در هیچ جا و دودره کردن دوره اموزشی سربازی در کرمانشاه(این دوره در استان خودمون بدون پوشیدن پوتین وزدن موی سر از ته سپری شد)-زدن شش تیغه ریش درپاس های زمان دوره اموزشی واخراج از صف به علت شش تیغه کردن در دفعات متوالی-رفتن به دوره پیام اوری در شهرستان شازند به همراه بوق معروف علیرضا....وجدایی ما به علت محل خدمت که من در دارقوزاباد علیای همان شهرستان وعلیرضا در دارقوزاباد سفلی همان شهرستانو خنثی کردن توطئه علیرضا جهت تععی این دو محل خدمتی که او در یک روستای درپیت که تنها ساکنش خودش ویک کارمند که نقش سرایه دار وراننده ومسوول قبض و بهیار و.. رو داشت در حالیکه من در مرکز شهری با تعداد کثیری پرسنل و3 پزشک که دختر که اکثرا داخل درمانگاه ساکن بودند-عذب اوقلی ماندن علیرغم اتمام طرح سه جفت خانم دکتر مجرد در درمانگاه مربوطه واتمام طرح انها وباقی ماندن من به عنوان سرباز پیام اور-اموختن کار با کامپیوتر در دوره سربازی بدون داشتن معلم وکتاب اموزشی بصورت خود جوش واستاد شدن درنصب ویندوز تعمییر سخت افزار وپارتیشن بندی واینترنت با تلفن پالسی درمانگاه دارقوزاباد-تبانی با خانم دکترهای درمانگاه وامدن مرخصیهای 10 تا15 روزه در ماه بدون ردکردن مرخصیها به شبکه بهداشت(مرخصی قانونی 2 روز در ماه بود بیچاره علیرضا...دارنده وبلاگ معروف وکف کردن او در دارقوزابادسفلی)-افتادن در چاه 9 متری درخانه بهداشت محل کار 15 روز اخر دوره سربازی وشکستن پاشنه هر دوپا بدون هیچ اسیب دیگر به صورت معجزه اسا ودود شدن طلب مرخصیهای دوره سربازیوملقب شدن به لقب جانباز-اتمام بازیهای ماکس پین 1و2واسلحه مرگبار در دوره سربازی-دیدن روزی 2 عددفیلم هالیوودی در دوره سربازیبدون از دست دادن سریالهای ابکی صدا وسیما-ناتمام گذاشتن تعدادی بازی کامپیوتری از جمله ای جی ای وهیتمن و...تاابد-ساخت وبلاگ گرگ بیابون در مهر83 -مبارزه جهت به دام انداختن متقلبین امتحان دستیاری در سال 82وپیگیری لحظه به لحظه موضوع از طریق اینترنت وتماس از طرف مجلس با گرگ بیابون ودر اخر تلف شدن وقت عزیز وعلاف بودن دراین مورد.-داشتن دوستان اینترنتی حقیقی وحقوقی پای ثابت که با کامنتهای زیبا من رو تشویق به نوشتن می کنن علیرغم تعداد کم بازدید کننده-ملاقات با چند تا ازخواننده های وبلاگ به صورت حضوری!-از سر گذراندن چندین تصادف احتمالی با سرعت130-140که درصورت بروز تصادف گرگ بیابون رومستقیم وارداون دنیا وصدالبته بهشت می کرد-باقی ماندن بانک اطلاعاتی برای فارغ التحصیلان پزشکی گیلان ودرخواست شماره تلفن وادرس لز گرگ بیابون در ساعات 2-3 صبح توسط مردم ازارهابا این معرفی خودم اگه خواستین به من رای بدین من حاضرم خودم رو کاندید مجلس خبرگان بکنم یا اگه کسی هم خواست با من از نزدیک اشنا بشه مثل گروهبان دودوی پلنگ صورتی فقط کافیه سوت بزنه(ببخشید ایمیل بزنین)
مواردی که دوباره یادم اومده:
-نوشیدن نفت به جای اب جهت رفع عطش در ۱.۵ سالگی ورفتن به پای مرگ وبرگشتن از نزد جناب ازرائیل
-اخذ مدرک دکترا در رشته پزشکی سال ۸۱که فهمیدمباید مدرک رو بذارم درکوزه وابش رو بخورم چون دیگه نه از درامد خبری هست نه از احترام سالهای پیشین پزشکان
-علاقه مفرط به شیرینی جات علی الخصوص شیرینی تر و خوردن نیم تا یک کیلو شیرینی یکجا هر وقت که هوس کنم حدودا هر ماه یکیار تا ۲ بار
-کم کردن روی علیرضا... دارنده وبلاگ معروف یک.... در اراک وانجام مسابقه شیرینی خوران در دوره سربازی در اراک (بعد از برگشتن از اراک همون روز ورفتن به خونه علیرضا در خانه علیرضا هم دلی از عزا جهت نوش جان کردن شیرینی های نارگیلی موجود در خانه وی دراوردم)

6 comments:

Anonymous said...

salam:) fekr nemikardam enghadr sheitooni karde bashin:))

Anonymous said...

باشه چشم... در اسرع وقت حتما این کار رو میکنم... .

Anonymous said...

دوست عزیز سلام : فکر کنم حدودا دوماهی باشه که وبلاگتونو فیلتر کردند . بارها سرزدم ببینم درست شده یا نه. من وبلاگ شمارو خیلی دوس دارم .. هیچ دسترسی بهتون نداشتم و ایمیلتونو هم نداشتم .
خوشحالم که دوباره وبلاگتون راه افتاده . من لینک شمارو اد کردم ..

موفق و پایدار باشید ...

Anonymous said...

ماشاالله ...بیچاره مادرتون چی کشیده از دست شما .

Anonymous said...

موفق باشي دوست من و سپاسگزار از محبتت.
لينك شما افزوده شد.

Anonymous said...

Y888888bo.._______:_____:______.od888888Y'
__8888888888b.._____:___:____.d8888888888
__88888Y'__`Y8b.____`__´___.d8Y'__`Y88888
_j88888__.db.___ Yb.___'__'___.dY__.db.__88888k
___`888__Y88Y___''`b_(?_d´'___Y88Y__888´
____888b__ _'' "_______..,',.._______"''__d888
___.j888888bd8gf."'___.....':'...___'".g8bd888888k
_____.'Y'____.8'______d'__'b______'8.___'Y'
______.!____.8'_.db__d'_;_;_`b__db__'8.__!
_________d88__`'___8_;_;__8__`'__88b
________d888b____.g8._' , '__8g.___d888b
_______::888888888Y'______'Y888888888:
_______'!_8888888_'________`8888888_!'
_________