Monday, May 21, 2007


چندوقتیه که از یه برنامه توپ واسه دودره کردن مخابرات وسدش استفاده میکنم ولی اگه اون برنامه کار نکنه سایتهای معمولی رو هم باز نمی کنه .
تو نمایشگاه کتاب در قلمرو پادشاهان رو خریدم از کارمن بن لادن یکی از عروس های اسامه بن لادن که از طرف مادری ایرانی واز پدر سوییسی هست این کتاب تو ایران سال86 چاپ شده ولی همین زمان کوتاه به چاپ ششم رسیده از کتاب خوشم اومد در مورد سعودی ها مطالب جالبی نوشته تو صیه میکنم حتما بخونینش
یه سی دی هم خریده بودم که 500 کتاب رو بصورت ای بوک داره در مورد ادبیات تاریخ کامپیوتر وخیلی چیزای دیگه از رساله دلگشا تا قلعه حیوانات تو این سی دی هست که خوراک من رو حالا حالا ها تامین میکنه
این هفته در خدمت دوستان بودم هی قرار میذارن بریم بیرون واسه همین اصلا وقتم واسه خودم نبودو مجبور بودم با هاشون برم سگ چرخ بزنم اینم از دردسر های رفیق خوب بودنه.
فعلا باید برم بای..

1 comment:

Anonymous said...

و ما طالب آن برنامه دو دره كردن هستيم.
اسم اون سي دي رو كه كلي وطلب توش داره لطف كن بگو شايد ما هم پيداش كرديم.