Friday, May 23, 2008

سلام
وباز هم ماجرای کتابخوانی گرگ بیابون
ایندفعه کتاب دلبرکان غمگین من یا همون ....یان سودازده من مارکز رو دانلود کردم ودارم می خونم که تو ایران بعداز چاپ اول غدغن شد که همون چاپ اولش هم جای تعجب داره ومن تو دستفروشی خیابون بیستون رشت کتاب با چاپ نازلش رو دیدم که نخریدم وترجیح دادم نسخه اینترنتیش رو بخونم یه مجموعه داستانهای کوتاه مارکز رو هم که احمد گلشیری ترجمه کرده تازه خریدم سعی میکنم نقدی از خودم دربارش بنویسم هرچند مدتیه که اوضاع روحی تو خونمون به خاطر فوت خالم وگرفتاریهای دیگه خرابه وطبعا من هم دل ودماغ نوشتن تو وب رو ندارم

8 comments:

Unknown said...

آخـــــــــــی خدا بیامرزد خالت رو

.عزیزم

Anonymous said...

ممكنه لينك دانلودشو برام بزاري؟

Anonymous said...

vagehan in esmi ke vase blog gozashti kheili behet miad gorge biaboon

Anonymous said...

maloole kohne kar !

Anonymous said...

خدا رحمتشون کنه

نگاهی نو

Anonymous said...

هروقت انتخابات نزدیکه دوباره میاند دنبال دانشجوها البته ماها بیدی نیستیم از این بادها بلرزیم دولتها و رژیمها میاند و میرند ولی صدای دانشجو هیچوقت خاموش نمیشه تقاظا میکنم این لینک را نگاه کنید


http://www.yaarinews.com/default.aspx/n/1740/

Anonymous said...

آقای خاتمی خیلی نگران ازادی دانشجوها هستند ایشون گفتند دانشگاه باید جایی ازاد و امان برای دانشجویان باشد دوستان لطفا این کلیپ رو تماشا کنید

http://www.baran.org.ir/?sn=news&pt=full&id=1952

Anonymous said...

بابا ایوالله باز هم زنان وطن دوباره یکیشون رو چهار سال زندان حکم دادن ولی باز هم میجنگند خدا حفضشون کنه این کلیپ رو خانمها پخش کردند لطفا ببینید

http://khouznews.com/pages/920.php