Saturday, May 3, 2008


از ایام عید تا حالا کتابای زیادی خوندم از جمله رمان سکوت او وخلوتگاه ارزوها که این دومی اثر دانیل استیل بود ومدتها رو میزم بود ولی رغبتی به خوندنش نمی کردم ولی بالا خره خوندمش نویسنده شخصیت پردازی جالبی کرده بودومسایل مربوط به بچه دار شدن واثرات نازایی رو درباره 3 زوج مطرح کرده بود مراحل درمانی و تشخیصی نازایی رو چنان علمی وکلاسیک توضیح داده بود که فکر کردم خودش متخصص زنان و نازایی باید باشه البته کمی سرچ کردم تا زندگینامه دانیل استیل رو پیدا کنم ولی چیز زیادی پیدا نکردم قبلا هم کتاب راز رو از همین نویسنده خونده بودم.کتاب دیگه ای از مسعودبهنود خوندم به نام امینه.ظاهرا بهنود تصمیم داره تاریخ نگاری از زنان ایران که نقش های پررنگی در تاریخ این مملکت داشتن رو بنویسه وشیرین هم مینویسه متاسفانه متوجه نشدم که اول کتاب خانم رو نوشته یا امینه چون هیچ پیشگفتار یا مقدمه ای تو این دو تا کتاب نیست. کتاب بعدی به نام در بند اماسبز(یادداشت های زندان )از بهنودبود که کمی از بیوگرافی خودش رو هم نوشته بود وتونستم اونو بهتر بشناسم .الان دارم کتاب از دل گریخته های بهنود رو می خونم عنوان با مسمایی هست شرح افرادگمنامی که در هزارتوی تاریخ گم شدن ولیبعضی کارهاشون تونسته منشا اتفاقات مهم تاریخی باشه یه کتاب هم هدیه گرفتم به نام کورش کبیر که قبلا داشتمش .یادش به خیر پارسال رفته بودم نمایشگاه کتاب ولی امسال کمی گرفتارم امیدوارم بتونم امسال هم برم

3 comments:

Anonymous said...

اين كتاب كوروش كبير را كي نوشته ؟

Anonymous said...

خوش به حالت با این همه کتاب ... خیلی وقته دلم می خواد دوباره اینطوری بیفتم به کتاب خوندن اما فرصت نمی شه !

Unknown said...

آقا گرگه"شوخی" درود بر شما

خیلی کم یاب شدید!!؟

این کتابها را مینویسم که باز به

ایران آمدم برای خود بخرم;)

تندرست و پیروز بمانی

بدرود.