Thursday, April 5, 2007

بيانيه گرگ بيابون

اینجانب جناب گرگ بیابان دامت برکاتهاعتراف می کنم که در کمال صحت وسلامت به سر میبرم و پست قبلی صرفا دروغ اوریل یا دروغ 13 بوده از کلیه دوستانی که با پیغامها و کامنتها وتلفن های خود اظهار ناراحتی کردن ونگران حال اینجانب شدند تشکر می کنم ومعذرت می خوام بابت این دروغ البته روز 13 دو بار نزدیک بود که تصادف کنم که احتمالا منجر به فوت اینجانب میشد ولی فعلا دوستان رو باید از خوردن حلوای خودم محروم کنم ودوستان عزیز برای خوردن خرما وحلوای گرگ بیابون باید کمی صبر پیشه کنندو از نویسنده وبلاگ طبابت هم باید عذر خواهی کنم که نمی تونم سلام ایشون رو به بر وبچ جهنم برسونم وجایی در جهنم با دمای زیر 1000درجه براشون رزرو کنم شاید زمانی دیگر این خواسته دوست عزیز رو انجام بدم.(بد نیست خوانندگان سری به کامنتهای واصله بزنن البته باید بگم دوستداران اینجانب تماس های تلفنی هم جهت عرض تسلیت زده بودند)

8 comments:

Anonymous said...

گرگم گرگاي قديم مثل آدم مي مردند نه مثل اين گرگاي جديد سوسول بازي در بيارند

Anonymous said...

باهات قهرم. اين هم شد رسم؟

Anonymous said...

خدا بیامرزتت بعد از مرگت خیلی بانمک شدی. زود به زودتر هم آپ دیت می کنی.

Unknown said...

اعلامیه ندیدم فکر کردم هزینه مراسم صرف امور خیریه شده.

Anonymous said...

salam dr joon ki bavaret shode ke shoma mordin .man age poste ghabliro khoonde boodam hamoon aval mifahmidam namordi ke..!
sara ya jarahedivoone!!!

Anonymous said...

من اومدم از خودم دفاع كنم بگم من كه اسم شما رو نمي‌دونستم برا همين فكر كردم اون شخص متوفي از دوستان شماست. خيلي راحت باور كردم و جدي جدي هم ناراحت شدم. خرم؟ شك نكن. آره خيلي خرم!!!

Anonymous said...

سلام
فكر كردم رفتي اون دنيا پيش آسيدتقي. حالا كه خوشبختانه اين دنيايي با اجازت به وبلاگت لينكوندم

Anonymous said...

سلام . اقای دکتر ببخشید می شه این کامنتاتونو درست کنین؟خیلی سخته ما بخوایم این جوری کامنت بزاریم . من که اصلا نمی دونم چه جوری اسمم رو بنویسم. دوساعت هم طول می کشه تا باز بشه . فکر کنم می مردی بهتر بود بااین صفحه کامنتت.!!ببخشید عصبی شدم. من سارا.