Tuesday, March 4, 2008

خسارات غیر مترقبه!


چند مدتیه دوباره شروع کردم به کتابخونی اخرین کتابی که خوندم کتاب پانته ابانوی افسونگرشوش بود که نویسندش فواد فاروقی هست کتابش جذاب هست ولی فکر میکنم نویسنده جذابیت رو فدای تاریخ نگاری کرده واسه همین زیاد نمیشه رو سندیت تاریخیش اتکا کرد تصمیم دارم کتابهای دیگه این نویسنده رو هم بگیرم مثل کتاب پادشاهان سربریده ایران وشیطنت های تاریخ.
این روزا کمی بی حوصله شدم امروز هم که مبلغی از بدهی حقوقمون رو گرفتیم طبق معمول یه خرج گنده رو دستم گذاشت به طور ناگهانی پمپ هیدرولیک فرمون ماشینم خراب شد ونزدیک به 200 هزار تومن پیاده شدم کلی حالم گرفته هست خلاصه این بهاییه که
واسه زیاده خواهیم وتعویض ماشین 141 باید بپردازم
فعلا بای.

1 comment:

Anonymous said...

az garanty estefade mikardy
man hafte dovom ke mashino gereftam kam2000 kharab shod bughesh az kar oftad,nemaiandegyhaye shahrestano aslan naro,shokufe motore rasht 2 ruze baram dorost kard,gheimatesh oon moghe280hezar toman bud vali man hich puli nadadam.
dar zemn 206 harf nadare