Thursday, August 9, 2007

سفرنامه کیش1

امروز ساعت صبح از سفر کیش برگشتیم از فردا بازم زندگی مزخرف روزمره شروع میشه اخه امروزم مرخصی بودم حیف چون مرخصی نداشتم بیشتر نتونستم کیش بمونم تو این سفر خواهر م همراهم بود .

جمعه صبح از شهرمون با اتوبوس به تهران رفتیم ساعت 6/30پرواز داشتیم که پرواز سر ساعت انجام شد با هواپیمایی ساها پرواز داشتیم تو فرودگاه کیش راهنمای هتل به استقبالمون اومد 2 تا خانواده دیگه هم با همین پرواز اومدن که با ما سوارمینی بوس هتل شدن.حدودساعت 9تو هتل بودیم واتقمون رو بهمون تحویل دادن بعد که وسایلمون رو که گذاشتیم تو اتاق راه افتادیم طرف بازار زیتون که نزدیک هتل بود راستی اسم هتلمون تماشا بود تا نزدیک های10/45 تو بازار زیتون بودیم بعد که بیرون اومدیم دیدیم تو میدون روبروی بازار اتش بازی خیلی قشنگی راه انداختن که منظره های جالبی تو اسمون از اتش بازی درست شده بود به محض اینکه اتش بازی تموم شد درهای سالن شهرداری که همون بغل بود باز شد ومراسم جشنواره شروع شدمجری اقای رشید پور بود شب اول مهمان برنامه حسن جوهرچی وشب دوم محمدحسین لطیفی بود خواننده هم نیما مسیحا بود شب اول ماهی صفت وشب دوم یک نفر دیگه برنامه طنز اجرا می کردجشنواره تا بالای1شب ادامه داشت بعد برنامه رفتیم هتل وخوابیدیم

صبح شنبه از بازار مروارید دیدن کردیم چون هتل برنامه بازدید از هتل داریوش ساعت 11 داشت مجبورشدیم زودبرگردیم

هتل بسیارزیبا با الهام از پرسپولیس و پاسارگاد کتیبه معروف کورش کبیرهم به صورت فرش دستبافت کنار در ورودی بودرستوران خیلی زیبایی داشت در قسمت پشت هتل که رو به دریا بود چشم انداز بسیارزیبایی با یک استخر داشت طبعا هزینه اقامت تو این هتل شیک بسیاربالاست وبستگی به این که رو به دریا هم باشه قیمت بالاتر هم میره

در راه برگشت به هتل تقریبا همه همراهان تو ورودی بازارپردیس 2 از مینی بوس هتل پیاده شدیم پاساز بزرگ و زیبایی بود تو این بازار از یه مغازه که فقط شکلات می فروخت 10هزارتومن شکلات های خوشمزه کاکائوییخرید کردم تا یاور شکمم کامل استاد بشه یکی از مغازه هایی که همیشه من رو جذب میکنه مغازه های لوازم ارایشی بهداشتی هست که اول از همه زل های مو وبعد عطروادوکلن ولوازم اصلاح هست که من رو وسوسه مسکنه طبعا از یکی از مغازه های لوازم ارایشی بازارپردیس هم خریدهایی از این دست کردم بعد هم که به هتل برگشتیم وبعداز کمی استراحت نهار خوردیم نهار روز اول مرغ بودصبحانه هم تو هتل به صورت سلف سرویس بود بعد از نهاردوباره برای استراحت به اتاقمون رفتیم